wehhhhhhh poning den poning ..

assalamualaikum dan selamat petang A.K.A. good evening :)

tujuan saya menulis surat ini adalah untuk , ecehhh dah mcm tulis surat pulak ye . haha , okayy let see apa yg interesting dlm hidup aku hari ni . HAHA

1- okay essay bi , hari ni dpt tajuk besok kena hantar . fuyooooo !

2- our friendship , its getting better . naaaa ! no need to tell her name cuz i know you know :) saya baca apa yg dia tulis dlm buku conteng dia and saya sgt sgt sgt terharuuuuuu :')

3- dah tukar baju bagai , smgt lgi bawa raket mcm lee chong wei nk lawan lin dan last2 hujan so koko pun takde . haiyooo .

4- pastu kami , ye kami yg stay sekolah dan hampa selepas koko takde geram je tgk org main bola tampar kan then tgk2 huda dgn farhana dh join bdk bola tampar main , lps tu waida dgn awa pula . aku nak tapi takpe lah , buat malu je kang tak reti main .. haha

5- dah sibuk mereka menampar nampar tu aku dgn nany nk ciao dh , si farhana dgn waida ni syok lgi main kt situ . nsib baik kami setia menunggu . hahaha

dah dah , sikit sikit cukup . haha , kang boleh jadi karangan spm pula kalau tulis panjang2 . hehe

kbaiiii :)

No comments:

Post a Comment