semalam

semalam , macam macam cerita . prince william dgn kate middleton punya wedding , WOWWW ! mmg mcm fairytale :O gaun pengantin kate middleton sumpah cantik gila !!! then dia naik kereta kuda , oh maaannn ! sweettt and best gila lahhh :'D


lepas tu lepas tu , smlm jgak kan saya main calling2 dgn kak fazira . lame lame . hehe , saya mengadu semua benda dkt dia , semua benda yg saya geramkan , semua semua lahh saya lepaskan je dkt dia . saya marah atas sebab2 tertentu pun saya mengadu dkt dia , sampaikan bila dia nk ckp kan , saya kata mcm ni ' diam lah , org tak hbis cerita lagi , diam diam ' jahat takk ? eheee .. thanks kakak kerana menadah telinga :') dan sorry sbb suruh diam diam tu <3 hehehe * saya ckp dgn kak fazira bila besar saya nk wedding mcm william and kate tu :D


smalam jgak , zarifah hazizan buat saya tersentuh and menangis . haha , serius wehh , kau mmg buat aku menangis smlm dgr cerita kau . saya call zarifah then dgr dia menangis pastu suruh dia menangis puas2 dulu lps tu dh menangis puas2 dia pun cerita *****cerita cerita cerita******* lps tu saya ckp , saya sedih gila dgr cerita dia sbb saya tak pnh jdi mcm dia . lps tu saya ckp dia comel sbb dia lahh org yg menangis dkt saya lps tu gelak . hahahaha , lps tu dh lame2 ckp semua , saya cerita sikit2 lps tu hbis dah . n ckp lme2 tak boleh , bil naik kang . hehe , nanti aku dh kayo aku call kau okay :)


sudahh sudahh tu je :D

kbaiii

No comments:

Post a Comment