habit tu .. hehehe

siapa yg punya penglihatan yg tajam dan juga suka meneliti kan kan , perasan tak ? dua dua gmbr dkt sidebar blog tu kan , gmbr suraya yahya seorg dan gmbr brsama kak fazira tu kan , dua dua gmbr saya mengeluarkan lidah ! HAHAHAHA , entah kalau tgkap gmbr kan kan , aku rasa main keluar2 lidah tu lah muka aku pling comel *muntah muntah cpt* hahahahaha . betul la , musleh anuar kata , bila muka kita time tgkp gmbr dgn muka dlm realiti punya kan mesti lain . haha , betulbetul ! aku sokong ! mcm musleh dia kata gmbr dia cntik kalau dia pose pandang tepi . hehehe

mak aku kan dia kata nk tangkap gmbr satu family dkt kedai la , sbb gmbr family yg lame adk aku yg maya tu tkde lagi so mcm kesian dia asyik tnye je ' maya mane ? ' hahahaha ! lps tu aku dgn kakak aku kata la time nk tgkp gmbr satu family tu tak nak lah formal , candid style je . hehe , baru boleh buat ape2 pose je kan ? :D then mak aku kata ' ha mmg nak candid pun , TAPI , jelir lidah dan muncung punya style diharamkan ' ceittt , mak aku ni mcm tau je aku baru berangan nak buat jelir lidah tu . hahahaaha , kakak aku pulak muncung style . hahahaha


persoalannya , kejadahnya aku cerita pasal ni ? haha , aku boringg =_=

kbaiii

No comments:

Post a Comment