we already fifteen

kadang kadang aku sangat berharap aku kena campak dekat atas gunung yang sunyi takde orang langsung , aku boleh jerit sekuat hati .

kadang kadang aku harap aku dekat sungai sorang sorang and nak nangis banyak banyak . sampai paras air sungai tu naik sebab air mata aku .

aku nak cite , nangis dekat someone yg aku trust masalah dia pun tah ke mana -____-


*assalamualaikum , okayy korg bayangkan kita semua ni mcm one team bola sepak , okay kalau kau sama kau gaduh mcm mne nak menang bro ? kne ade teamwork effort bru boleh menang , even kau terer mane pun tpi kalau kau bwk bola sorg2 still pasukan lawan akan rmpas bola tu from kau . bila ade kerjasama everything gonna be okayy :) trust me .. macam tu la situasi dlm satu kelas , dh dkt 2 tahun lbih kite semua jdi classmate , dh mcm family , kalau ade perangai masing2 yg mcm tak berapa nak menyenangkan paham2 jela , and kita boleh berubah sikit sikit . dont take anything serious , even pasal kelas pun kita buat chill je jgn smpai tension2 . tak guna jgak . kita dh 15 , insyaAllah dh boleh pikir matang , benda kecil jgn besar2 kan . baik baik la cepat kawan kawan :)

No comments:

Post a Comment